The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.
Remember:
Posted by Tony Nicolaides
May 28, 2014 10:32:55 AM
Topics: Integration, Integration Brokerage
Meningen var att det här blogg-inlägget skulle handla om Integration Brokerage, men jag kan inte låta bli att beskriva följande situation (som är ganska vanlig i mitt och mina kollegors säljarbete): en av våra säljare hade nyligen besökt en kund för att diskutera ett eventuellt SOA-införande. Mötet avslutades med att kunden frågade: kan ni visa mig en kostnadskalkyl där SOA blir billigare än punkt-till-punkt integrationer?
Min ryggmärgsreflex sa: klart vi kan! Men efter lite funderande insåg jag det meningslösa i en sådan kalkyl. Naturligtvis går det att upprätta en kalkyl som jämför TCO för SOA respektive punkt-till-punkt integrationer, men att det skulle vara det primära skälet till att införa SOA, anser inte jag. Man har helt enkelt missat hela poängen med SOA, som sammanfattas med: korta ledtiden från idé till leverans!
Topics: Integration, SOA, Integration Brokerage